14 Temmuz 2011 Perşembe

mim 2 :)

sevgili queen's choice beni mimlemiş, öncelikle çok teşekkür ediyorum kendisine. bu benim yanıtlayacağım ikinci mim :)

mimin konusu evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız, neyi kurtarırsınız ?

bu soruya yanıt vermek için çok zor aslında. daha önceki yazılarımda da belirttiğim gibi anılarımı yüklediğim bolca nesne var evimde, kitaplar, defterler, küçük aksesuarlar v.s
bu nedenle evimde bir yangın olsa neyi kurtaracağıma karar vermekte çok zorlanırım.

kısa hikayelerimi yazdığım bir defterim var. sanırım evimde bir yangın çıksa ilk kurtaracağım şey bu defter olur. 2 yıldan beri tuttuğum bu defterde kısa-uzun bir sürü hikaye var. birçoğu da gördüklerimden, yaşadıklarımdan yola çıkarak yazılmış kısa hikayeler. bu defter bir günlük değil ama geçmişe dönmek istediğimde bana yardımcı olan bir rehber gibi. bu nedenle benim için bir hayli önemli.

ben de bu mimi Hayal Meyal , Dolunay ve antiparadigma'ya gönderiyorum.

sevgiler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım tesekkur ederım benı sectıgın ıcın.ve senın cevabına gelınce ,eger bekarken olsaydı sanırım senın cevabını yazardım bende :) sımdı evlı olunca ıs degısıyor.ve cevap zorlasıyor.sevgılerımle.