21 Temmuz 2011 Perşembe

istanbul hayallerime dar geliyor

oldum olası istanbul'u sevemedim. bu nedenle, yaz mevsiminde istanbul'da olmak daha da tahammül edilemez bir durum benim için.

istanbul doğumlu olmak bir yana, doğduğumdan beri bu şehirde yaşadığım halde sevemiyorum burayı.yaz mevsimini de sevmem zaten. ikisi biraraya gelince benim için tam bir kabus anlayacağınız.

şu sıralar herşeyden elimi eteğimi çekmeye hazır bir biçimde devam ettiriyorum hayatımı. uyumayı sevmem, ama erkenden yatıyorum. kitaplardan, filmlerden uzak duruyorum. tezimle ilgili tek satır yazmış ya da okumuş değilim 2 haftadır. kimseyi görmüyorum, görsem de konuşamıyorum, sohbet edemiyorum, birşey var, birşeyler var içimde. ne bilmiyorum? anlatamıyorum.anlayamıyorum hatta. boş boş bakıyorum herkese ve herşeye.bakalım nereye varacak sonu?

bu güzelim havada bu kapkara şehirde olduğum için acı çekiyorum.
hatta tabiri caizse burnumun direği sızlıyor.

ege beni beklerken...
sırtımda taşıdığım yükler çoktan boyumu aşmışken...
kamburum iyiden iyiye belirmişken. ve ben artık herşeyden, tüm sorulardan kurtulmak isterken.

bu işkence niye? dahası ne için?
tatile çıkmama az kaldı, "sabretmem lazım" diyerek kendimi avutmaya çalışsam da nafile.

tatil dönüşü yine bu şehre hapsolmayacak mıyım ? aynı eve, aynı odaya, aynı ofise... herşeyden ve hatta hayattan bile soyutlanmış bu koskoca plazanın 6.katına...

4 yorum:

Aylak Kedi dedi ki...

dün geceden bugün öğlene kadar yaprak oynamadı. ölüyorum sandım. ama ölürken İstanbul'da olmak beni rahatlattı mesela..

Adsız dedi ki...

ne kadar zıt hayatlarımız var,senın yapacak bır çok seyın,zamanın ,kendını dınlemeye vaktın....varda var.bense 24 saat nasıl gecıyor,istanbulu sevıyormuyum,ne yapıyorum ,hıcbırseyın farkında degılım.yuvarlanan bır top gıbı hayatım.

kağıt faresi dedi ki...

@dolunay yapacak çok işim var ama hiçbiri kesmiyor beni, zaten hepsini yapmaya zaman da yok. tüm bu karmaşanın içinde aklım, ruhum başa yerlerde, başka başka hayallerde..keşke ben de kendimi dinlemesem, su akıp yatağını bulsa...sevgiler...

@Aylak Kedi istanbul'u seviyorsun demek ki. ne güzel, keşke ben de sevebilsem. sevgiler...

ezgi dedi ki...

yaz konusunda kesinlikle haklısın...
"yaşanabilir serinlik"te olmayan şehirlerde hiç çekilmiyor maalesef:/
yazlık ev, deniz ve serin geceler yoksa, çekilir yanı yok yazın.