22 Aralık 2017 Cuma

değişen ne var? peki ya dönüşen?

en son Ocak 2015'te yazmışım buraya, son yazımın üzerinden 48 gün geçtikten sonra yeni bir blog açıp oraya taşınmaya karar vermiş, yine tutamayacağım sözlere bir yenisini daha eklemişim, artık oraya daha düzenli yazı yazacakmışım da mış da mış mış. yazamadım. pişman mıyım? sanırım. belki de değilim. bilemiyorum. o kısmı çok da önemli değil.

neredeyse 3 yıl olacak ara vereli. bu sürede neler değişti hayatımda?

yanıtlaması zor bir soru aslında.

değişim kaçınılmaz, hayatımda elbette ki değişen şeyler var. bir o kadar da değişmeyen şeyler. bir de dönüşenler. bu 3'ünü keskin çizgilerle birbirinden ayırmak da zor. böyle bir ayrım yapmaya gerek var mı ondan da emin değilim. mesela değişmeyen şeylerden biri işte. "bazı şeylerden" asla emin olamamak...

önce değişmeyen şeylerden bahsetsem belki işim daha kolay olur.

hala yazarak var etmeye çalışıyorum kendimi. yazmak hala varlığımın en önemli kanıtı hatta.

aynı işte çalışıyorum, iş hayatımın önümüzdeki 5 yılda nasıl şekillenmesini istediğime dair bazı hayallerim var ama bunlar şimdilik sadece hayal. konuyla henüz harekete geçmiş değilim. 5 sene sonra bu blogu yazmaya devam ediyor olursam, zaten belli eder kendini.

seyahat tutkumu teoriden pratiğe dönüştürdüm. sonunda. sanırım hayatımdaki en iyi ve en yerinde değişikliklerden biri bu. 2016 Temmuz ayından bugüne yurt dışında 10 şehir gördüm, 2018'in Ocak ayında 2 şehir daha görmeyi planlıyorum.

Hayatımın hiçbir döneminde uzun vadeli planlar yapamamış olsam da artık tatillerimi erkenden ayarlamaya çalışıyorum. elimden geldiğince. risk aldığımın farkındayım ama başka türlü gitmek daha da zorlaşıyor.

artık yeni bir evim var. kendi zevkime göre şekillendirdiğim, çiçeklerle süslediğim... hayaller kurduğum, kurduğum hayalleri bir çırpıda yıktığım...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 Gün Sonra Gelen Edit:

5 önce başladığım bu yazıyı bir türlü tamamlayamadım, kelimeler arasında gezinip dururken tamamlamama da gerek olmadığına karar verdim. kalsın böyle. bişey olmaz. muhasebe yapmasam da olur.














Hiç yorum yok: