10 Ocak 2015 Cumartesi

öyle bir can sıkıntısı ki...



çok canım sıkılıyor. öyle böyle değil. hep aynı yerde duruyorum. bir sürü hayal kuruyorum, bir sürü plan yapıyorum. karar veriyorum. hepsi sadece o kadarla kalıyor.

çok şey yaptığımı sanarken aslında hiçbir şey yapamadığımı, hiçbir şeyi değiştiremediğimi, düzeltemediğimi gördükçe içime kapanıyorum. daha da içime.

tek bir ses duymak istemiyorum. tek bir adım atmak istemiyorum. tek bir şey düşünmek istemiyorum.

oturduğum yerde tavanı izlemek istiyorum. hiçbir şey düşünmeden.

bırakın beni kendi halime.... paralarınız, kariyerleriniz, egolarınız, önyargılarınız, iletişimsizliğiniz, idealleriniz, planlarınız, hatta aşklarınız, aşk sandıklarınız... hepsi sizin olsun.

ben istemiyorum hiçbirini.


4 yorum:

zeze dedi ki...

izleyiciniz olmak istedim bir de ne gördüm:

Maalesef...

Bu gadget hatalı olarak yapılandırıldı. Web yöneticileri için ipucu: Lütfen "Friend Connect Ayarları - Ana Sayfa URL'si"nin bu sitenin URL'siyle eşleştiğinden emin olun.


izleyemedim :(

bilgilerinize...

Little Fabien dedi ki...

Hayal kur sıcak sıcak , geçiyor öyle yapınca :)

Little Fabien dedi ki...

Takipteyim bu arada, bana da uğra bir ara :)

Handan dedi ki...

tam son yazdığım koç seansı almak durumu ile alakalı bir yazı bu
yönetici koçu ile iletişime geçmenizi öneriyorum
selamlar