16 Haziran 2014 Pazartesi

yosun kokusu


uyudum. uyandım. sonra yine tekrar. en baştan. 
uyku ile uyanıklık arasında geçen saatler hep aynı denizlerde aynı dalgalarla boğuştum durdum. karşı kıyıya ulaşmak istemedim aslında. durmak istedim olduğum yerde. duramadım.
yoruldum. dinlendim. dinlendiğimi sandım.
hayaller kurdum. 20 yaşında kurduğum hayalleri 30 yaşımda yeniden kurdum. en baştan. hiç kurmamışım gibi.
aynı kaldı her şey. kelimelerim. hayatımdaki insanlar. yaşadıklarım. hatta yaşamadıklarım. yaşayamadıklarım. 
her şey aynı kaldı. yaşım dışında.

aynaya baktım. ben gibiydim. değil gibiydim. kararsız gibiydim. kararlı gibiydim.
ne yapmak istediğimi bilir gibiydim. yolumu çizmiş gibiydim. 
koşuyor gibiydim. duruyor gibiydim. 
anneme benziyor gibiydim. başkası gibiydim. kendim gibiydim.
mutlu gibiydim. mutsuz gibiydim.
seviyor gibiydim. sevmiyor gibiydim. uzak gibiydim. yakın gibiydim. 


sahiden ben gerçekten neydim?




1 yorum:

zeze dedi ki...

etkileyici...

etkilendim...