20 Nisan 2014 Pazar

saçmalıklar silsilesi ve hayatı erteleme ustası



sadece nefes alıyorum. sabah uyanmak, kahvaltı etmek, işe gitmek, eve dönmek... yolda, otobüste, vapurda fırsat bulduğum her anda kitap okumak... okumaya çalışmak. tüm yaptıklarım bunlarla sınırlı neredeyse.
ertesi gün yine aynı şeyleri hemen hemen aynı sırayla yapıyorum.

benim hayattan anladığım bu değil ki. hiç bir zaman olmadı. dört duvar arasında geçirdiğim her dakika çalınıyor hayatımdan. bir daha geri gelmemecesine.

yazık!


3 yorum:

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

kitap okuyorsun bu çok şey yapmak çok yer gezmek birçok insanla tanışmak demek bence:)
tavsiyem okudun mu bilmiyorum ama tavsiyemdir
hafiften melankoli yalnızlık seven kitaplar tercihinse "bir başka dünyanın aşkı" okumalısın..
eğer gezme,görme aşk kitaplarını seviyorsa "majesteleri prenses" adlı okumalısın mutlu günlerde kal :)

kağıt faresi dedi ki...

Teşekkür ederim 1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız :) Kitap okumak elbette ki vazgeçilmez benim için, 4 duvar arasında sadece kitap okumakla geçirilemeyecek kadar hızlı geçiyor hayat. şikayetim kitap okumak değil, şikayetim hızlı bir hayat. hayatımın 3/4'ünü işgal eden bir iş, bu arada zaman ayıramadığım bir sürü güzel şey. kitap tavsiyeleri için teşekkürler, göz atacağım :)

white rabbit in the forest dedi ki...

zamanın bu kadar hızlı geçmesi ve hayatımın büyük kısmını gereksiz bir işin kaplaması benim de en büyük meselem. ama yapmak istediklerin için mücadele etmek bize kalan hayatın tamamını oluşturuyor sanırım. o zamanı yaratmak için mücadele etmek, bize kalan azıcık zamanı değerli kılmak için uğraşmak gibi..