2 Ekim 2011 Pazar

dur, nereye?


zaman yetmiyor bana. haftasonu yine hızlıca geçti. eylül'ü de bitirdik, ekim bile geldi.

haftasonu yapmak istediklerimin yarısını bile bitiremedim. keşke uyumamayı becerebilsem ...

oldum olası sevmem uyumayı zaten, ama bünyem bir yerden sonra dayanamıyor. keşke her gün 3 saat uykuyla durabilsem...

işte yaşadığım sorunlar, başka huzursuzluklar ve koşturmacanın içinde, uzun zamandır hayal kurmaya vakit ayıramadığımı fark ettim bugün. ve kızdım kendime.

ne olursa olsun hayal kurmaktan vazgeçmemek lazım. zor belki ama olsun... ben bugün yeniden hayal kurmaya başladım bile.

bu ara yine keçelere, boncuklara geri döndüm. ölçüyorum, kesiyorum, dikiyorum, yapıştırıyorum. ve tüm bunları yaparken çok mutlu oluyorum. unutuyorum kötü olan herşeyi.
keşke daha çok zaman ayırabilsem... çok iyi geliyor birşeyler üretmek, insanların yaptıklarıma değer verdiğini görmek...

keşke bir atölyem olsa!

2 yorum:

rüzgar dedi ki...

inşallah birgün atölyen olur.

beenmaya dedi ki...

hayaller hayatla gevşeyen bağımızı tekrar sıkılaştıran şeyler değil mi...