3 Ağustos 2011 Çarşamba

2 günlüğüne de olsa eskiye dönüş

kötü bir yıl oldu benim için 2011. bir o kadar da yorucu ve stresli. halbuki daha yılın yarısını yeni bitirdik. yıl sonuna kadar beni daha neler bekliyor, bilemiyorum elbette.

umudum var mı? sanırım.
inadına.

izne çıkmama daha zaman var, haftasonu nefes almak için 2 günlüğüne şehirdışına çıktım. küçükken yazlarımı geçirdiğim o küçük adaya.

sabah 10'da kumsala gidip, akşam 8'e kadar sahilde kalmayı, güneş battıktan sonra eve dönmeyi, saat 6'dan sonra tenhalaşan kumsalda dalgaları dinlemeyi, akşam yemeği hazır olana kadar bahçedeki hamakta sallanmayı, yemekten sonra dışarı çıkmayı, belki eskilerden 2-3 arkadaş görmeyi, uzun uzun yürüyüş yapmayı, sahilde bira içmeyi, gökyüzünü izlemeyi, küçüklüğümde yaptığım gibi yıldızları saymayı ne çok özlemişim meğer...

Hiç yorum yok: