14 Haziran 2011 Salı

anlatacak bir sürü hikayem var, ama biraz daha zaman lazım bana!

çok uzun zamandır yazamıyorum. vakit bulamıyorum.
bir sürü hikaye biriktirdim oysa ki.
bir geçiş sürecinde hayatım.

yapmam gereken bir sürü iş, konuşmam, görüşmem gereken insanlar, yazılması gereken koskoca bir tez, okunmayı bekleyen onlarca kitap...
verilen kararlar... sonu güzel olacak kararlar..

bazen kararsızlıklar.."aman be, ne olacaksa olsun artık" diye iç geçirmeler...korkular. güce tapan ve güce taparken önüne gelen herkesi yıkan, geçen, kıran insanları gördükçe yüzümde oluşan o "müstehzi" gülümseme...

evde beni bekleyen keçeler, kumaşlar, boncuklar... yapmayı tasarladığın binlerce aksesuar...yazılacak, anlatılacak hikayeler. gidilecek yerler...
zor günler...ama bitecek.


biraz daha zamanım olsa. ya da biraz daha hızlı koşmayı başarabilsem.

biliyorum, herşey güzel olacak.
sadece biraz daha zaman lazım bana!

Hiç yorum yok: