22 Aralık 2010 Çarşamba

pardon daha önce tanışmış mıydık?

kaç yaşında olduğumu unuttum.
kaç mevsim yaşadım? kaç güne uyandım? kaç kere güneşi batırdım elimde bir şişe şarapla?
ne kadar zamandır aynı otobüslere biniyorum? ne kadar zamandır aynı otobüslerden iniyorum?

doğduğumdan beri aynıyım sanki.
doğduğum günden bugüne aynı sanki herşey.
aynı yollardan gidiyorum işe
aynı yollardan dönüyorum.

farklı insanlarla aynı konular hakkında konuşuyoruz.
ben kimim?
sen kimsin?
o kim?
nereye gidiyoruz?

sorular farklı belki, ama yanıtlar hep aynı...

pardon daha önce tanışmış mıydık?

3 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

ne oldu şimdi? :/

kağıt faresi dedi ki...

birşey olmadı.birkaç ruh sancısı sadece ya da kafa karışıklığı...

zehrina dedi ki...

bir gün öyle bi değişir ki herşey aklın sırrın ermez.
ermedi ordan biliyorum ;)