19 Ocak 2010 Salı

3 yıl geçti de ne değişti?


yine geldi çattı 19 Ocak. Bugün İstanbul'da kar yağıyor. Hava soğuk.Ama üşümemizin soğuktan başka bir nedeni var.
3 yıl önce bugün nasıldı hava? Pek hatırlamıyorum. Aklımda kalan tek şey titrediğim.
Ağlamaktan gözleri kızıla dönmüş insanlar hatırlıyorum. Ben de onların arasındaydım. Sürekli burnumu çekerken çıkardığım ses, hıçkırıkların arasında kayboluyordu neyseki.
"Ağladın mı?" diye sormuştu eve gittiğimde annem.
sonra benim cevabımı vermemi beklemeden "soğuktandır belki de" deyip kapamıştı konuyu.
verecek çok cevabım vardı. anlatacak çok hikayem.
ama susmuştu dilim.
susup sabretmiştim.

3 yıl nasıl hızla geçti gitti.
3 yıl geçti de ne değişti?
sen gittin gideli hiçbir şey değişmedi Hrant abi...
sadece daha çok kirlendik...



Hiç yorum yok: