19 Şubat 2009 Perşembe

düştü..düş bozumu.

A: Neler oluyor? Neyin var?
K: Olan biten HİÇ birşey yok.Sorun da bu değil mi zaten? HİÇ!
A: Yine başladı HİÇ'liğe olan takıntın. Anlatsana, neler oluyor?
K: Anlamıyorsun. Anlaman imkansız zaten. HİÇ kimse HİÇ kimseyi anlayamaz.
A: Saçmalıyorsun.
K:Keşke.
A:???
K:Bakma bana öyle, gözlerim bitti artık, göremiyorum. Bir düş vardı.İçinde ben ve öteki. Öteki değildi aslında, o da ben gibiydi, bana aitti, bendi. Ama gitti, gitti ve bir düş sakat kaldı. Bozuldu tüm sihir. Şimdi hangi aynaya baksam, bir başka kadın görüyorum karşımda.
A: Kafan çok karışmış.
K:Martı çığlıklarını duyabiliyor musun? Her martı çığlığı, bir yerlerde birilerinin öldüğünü anlatır kendini ölümsüz sanan bizlere. Sakın hiçbirşey söyleme. Sadece o çığlıkları duymaya çalış.Bak ölüyor birileri, bugün olmasa da yarın biz de öleceğiz. söyle geriye ne kalacak?
A:.....
K:Korktun dimi? Ölmek yeni bir şey değildir bu dünyada. Ama yaşamak da yeni bir şey olmasa gerek...
hadi birlikte susalım...

Hiç yorum yok: