25 Kasım 2012 Pazar

lüzumsuzlukların hükmettiği günler...


güneşli kış günlerini ne kadar sevdiğimi bilmeyen yoktur artık. pazar günlerinin o anlamsız iç sıkıntısını bile savuruyor uzaklara böyle güneşli ama soğuk günler.

zaman, en çok ihtiyaç duyduğum şeylerden biri bu aralar. bir de yollar...

tıkılıp kaldığımı hissediyorum birkaç haftadır. hafta içi nefes alamıyorum, hafta sonları zaten farkına varamadan geçip gidiyor.

dün ankara'yı ne kadar özlediğimi fark ettim mesela. sadece ankara'yı değil, o telaşsız hayatı özledim. saatin kaç olduğunu umursamadan ankara sokaklarında yürüdüğümüz zamanları...

ankara'yı özlediğimi fark edince, belki biraz olsun özlemim diner diye behzat ç izledim.
bir işe yaramadı.

* Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba?
(Kürk Mantolu Madonna-Sabahattin Ali)






Hiç yorum yok: