31 Aralık 2011 Cumartesi

hadi bakalım!


yeni yıla saatler kalmışken, 2011'in muhasebesini yapmaya çalışıyorum kendi kendime. adettendir.harekete geçmek, birşeyler yapmak, değişmek veya değiştirmek için illa yeni bir yılın gelmesi gerekmiyor elbette. bir yerden başlamak için bir bahane gerekmiyor aslında. ama olsun.

2011 çok kötü başlamıştı benim için. geçen yıl tam da bu gün, bu saatlerde çok sevdiğim bir kadını uğurlamıştık sonsuzluğa. geçen yıl bu saatlerde ağlamaktan gözlerim şişmiş, burnum kızarmış aptal bakışlarla etrafı süzüyordum. kötü başlayan yıl pek de iyi geçmedi. şimdi dönüp baktığımda içim sızlayarak hatırlıyorum o saatleri.

2011 sırf benim için değil, yakınlarım için hatta ülkenin bütünü için de iyi geçmedi pek. karanlıktı, acıydı, şiddet hep vardı! insanların ne kadar şuursuzlaştığını, ırkçlığın ne boyutlara geldiğini gördükçe nerede yaşadığıma inanamaz hale geldim. ürperek izledim olan biteni. elim kolum bağlı olduğu için kahroldum. kana doymayan bu toprakların defalarca tekrar tekrar kanla sulanmasını izledik... ne acı :(

istediğim kadar seyahate çıkamadım bu yıl, tez ile uğraşmaktan istediğim kadar şiir/roman okuyamadım. 2012 yılında kendi adıma daha fazla gezmeyi ve okumayı diliyorum. ilk 6 aydan sonra tezimden ve akademik kitaplardan kurtulmayı ümit ediyorum :) daha çok hikaye yazmayı ümit ediyorum.

yazın izmir-karaburun'da çok güzel bir tatil geçirmiştim. karaburun'a bir kez daha gitmek istiyorum bu yıl. daha çok yer görmek istiyorum. daha sık trene binmek, istanbul'dan sık sık uzaklaşmak istiyorum.

2011 yılında yaptığım en anlamlı şeylerden biri ise kendime yeni hobiler edinmem. (itiraf ediyorum hobiyi aşmış bile olabilir). artık her boş anımda kesiyorum, biçiyorum, dikiyorum, minik şirin aksesuarlar tasarlıyorum. 2012 yılında bunlara daha fazla zaman ayırmayı ve hatta bir atölyem olmasını istiyorum.

İş konusunda 2011'de çok sancılı dönemler geçirdim. 2012 yılında bunların karşılığını almak istiyorum. yeni bir iş ve kimsenin birbirinin kuyusunu kazmadığı, bilmişlik taslamadığı iş arkadaşları istiyorum.

çok ama çok istediğim birşey var, onun için işler yolunda gitsin istiyorum.
insanın ihtiyaçları sınırsız. daha çok şey vardır elbette istediğim ama ilk aklıma gelenler bunlar. 2012'yi daha gelmeden korkutmayalım.

herkese sevdikleriyle birlikte sağlıklı, mutlu ve umutlu yıllar :) herkesin dilekleri 2012'de gerçek olsun!

4 yorum:

Gökçe dedi ki...

2012'de tüm dileklerinin gerçek olmasını diliyorum :)

kağıt faresi dedi ki...

canım çok teşekkürler, umarım hepimizin dilekleri gerçek olur :)

Tamer Sağır dedi ki...

hepsi olsun lütfen... birimizin iyi olduğunu görmek bana da umut verecek çünkü. Daha çok öykü yazmaktan bahsettiğin kısmın altını çiziyorum ayrıca.Daha çok yaz lütfen.

kağıt faresi dedi ki...

teşekkürler tamer :)