30 Nisan 2009 Perşembe

ordan burdan


hava yine güneşli İstanbul'da.
bense inat ettim ders çalışmak için zorluyorum kendimi. dışarı çıkmak yok! en azından bugünlük!
pazartesi ve salı peş peşe 2 sınavım var.üstelik çalışılması gereken sayfalar dolusu not. ve tez kıvamında yazılması gereken bir ödev.
nasıl başa çıkabileceğimi bilmiyorum.
dışarıda oyun oynayan çocukların seslerini duyuyorum
"En büyük asker, babamın askeri" diye bir şarkı tutturmuşlar. çocuklardan en büyüğü 5 yaşında, asker kelimesinin ne anlama geldiğini bile bilmiyordur muhtemelen.
garipsiyorum bu durumu. çocuklara şiddetin öğretilmesi, böylelikle şiddetin meşrulaştırılması ne kötü...
son dönemde haber bültenlerinde kulaklarına çalınan haberlerden etkilenmiş olmalılar.
"Babamın askeri" derken neyi kast ediyor acaba?
Babası devlet mi? bir taraftan "devlet ana" diye de yaygın bir tabir var.
biliyorum, saçmalıyorum.

Yarın 1 Mayıs. İşçi Bayramı. Ya da Emek ve Dayanışma Günü.
Geçen yıldan aklımıza kazınan vahşet, orantısız güç...devlet terörü.
yarın neler olacak acaba?
keşke yine aynı görüntülere şahit olmasak...

Nazım Hikmet'in dediği gibi "Güzel günler göreceğiz çocuklar..."

Hasankeyf'e gitmek istiyorum. eminim orada bahar, İstanbul'dakinden daha güzeldir.
Dicle'ye karşı şöyle demli bir kaçak çay içmek hiç fena olmazdı.
heleki İstanbul'un şu karmaşasından iyice bıktığım şu zamanlarda...

"Hasankeyf'e Sadakat"

daldan dala atladığımın farkındayım.
anlaşılacağı gibi kafam baya karışık bu aralar...

1 yorum:

victoria dedi ki...

ehe ehe ehe profil foton corpse bride :) ehe