18 Nisan 2009 Cumartesi

aynı nakarat!

Nazan Öncel'in eski bir şarkısı geldi aklıma. ve bu şarkıyı günün hatta haftanın şarkısı ilanı ediyorum kendimce.
"Aynı nakarat
Hep aynı aynı
Yarısı bayat
Hep aynı aynı
Yarısı hayat
Aynı nakarat
Anlat anlat "

Tantana var iş yok.
Gürültü var ses yok.
Sureti var aşk yok.
Görüntü var renk yok."

sıkıldım. sabah kalktığımda bir mucizeyle karşılaşmak istiyorum ama yok, olmuyor işte.
her gün bir öncekinin aynısı gibi..
ağlanacak halime gülmek değil de nedir bu yaptığım?


of ki ne off

3 yorum:

Adsız dedi ki...

o zaman yeni bi beste yapmak zamanı:)

Adsız dedi ki...

gülmek değil de beklemek galiba... mucizeler beklendiğinde gelmiyor pek. ters orantı var aralarında. çok bekledim, ondan biliyorum :)

kağıt faresi dedi ki...

beklenen gelmeyecek yine.söylendiği gibi beklemenin de bir anlamı kalmadı sanırım. mucize diye bir şey yok artık! eskidendi.