31 Aralık 2008 Çarşamba

yeniymiş...yılmış...hani nerede?

insanlarda yeni yıl telaşı almış başını gidiyor...
harıl harıl eğlence planları yapılıyor. mağazalar tıklım tıklım..kasa kuyrukları dükkanların dışına taşmış.
mali kriz vardı hani? kimsenin umurumda değil.dayanıyorlar kredi kartına.
önemsedikleri birileri var anlaşılan...kredi kartıyla da olsa hediye alıp sevindirmek istedikleri birileri...var ki böylesine gözlerini karartmışlar ufacık bir gülümseme için.

yakınımdakiler de bu telaşa ayak uydurmuş.
herkes o gece için ne plan yaptığımı sorup duruyor.anlatamıyorum kimseye asıl derdimi.
anlatamıyorum her geçen yılla birlikte içimde büyüyen boşluğu...
zaten anlatsam da birşey değişmeyecek biliyorum.
bu yıl da öncekilerin aynısı olacak diyemiyorum kimseye.
dünyalarını karartmak istemiyorum
birer "tutunamayan" daha yaratmak istemiyorum
zaten fazlasıyla dağılmışız dünyaya...


bir
iki
üç
dört
"hayat benden kaçırdığın ellerini, hangi ceplerinde saklıyorsun?"

Hiç yorum yok: